Βοήθεια & FAQ

Συχνές Ερωτήσεις

Πρέπει να εγγραφώ στο e-pharmacyshop.gr;

Με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και τη διευκόλυνση των μελλοντικών σας αγορών θα πρέπει να εγγραφείτε ως χρήστες του e-pharmacyshop.gr (log in) κατά την πρώτη σας αποστολή αιτήματος παραγγελίας προς την εταιρεία μας.Τα στοιχεία που συμπληρώνετε στην ειδική φόρμα στο e-pharmacyshop παραμένουν στο σύστημα της εταιρεία μας. Ως εκ τούτου κατά την πρώτη σας αποστολή αιτήματος παραγγελίας επίσκεψη σας ζητείτε να ανοίξετε έναν λογαριασμό μαζί μας και να δημιουργήσετε ένα προφίλ χρήστη, με τη χρήση των δικών σας μοναδικών κωδικών ασφαλείας (username & password). Με τον τρόπο αυτό δημιουργείτε τη δική σας μοναδική σελίδα – σελίδα εγγεγραμμένου χρήστη- στην οποία καταγράφεται το ιστορικό των αγορών σας, μπορείτε να παρακολουθείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται το τυχόν νέο αίτημά σας για παραγγελία, σε ποιο στάδιο βρίσκεται η αποστολή του προϊόντος που έχετε παραγγείλει, κλπ. Κατά την εγγραφή σας ως εγγεγραμμένοι χρήστες η εταιρεία δύναται και εσείς ως εγγεγραμμένοι χρήστες αποδέχεστε να εγκατασταθεί ένα σύστημα sessioncookies αποκλειστικώς και μόνον για την αναγνώριση σας καθώς και των συναλλαγών σας για τη δημιουργία του ιστορικού σας ως πελάτη που εμφανίζεται στην προσωπική σας σελίδα και είναι εμφανές μόνον σε εσάς. Τα ως άνω sessioncookies έχουν αποκλειστικό σκοπό να εξυπηρετήσουν την καλύτερη διαχείριση του προφίλ σας και των συναλλαγών σας ώστε να μην είστε υποχρεωμένοι να δηλώνετε από την αρχή τα στοιχεία σας κάθε φορά που επισκέπτεστε το e-pharmacyshop. Τα sessioncookies διαγράφονται αμέσως μόλις διαγραφείτε (logout) από εγγεγραμμένος χρήστης. 

Έχω κάνει εγγραφή, αλλά δεν έλαβα το e-mail επιβεβαίωσης. Τί μπορώ να κάνω;

Σε αυτή την περίπτωση ελέγξτε το φάκελο "Ανεπιθύμητα" στο e-mail σας. Υπάρχει περίπτωση το e-mail επιβεβαίωσης της εγγραφής να έχει αποθηκευτεί εκεί. Αν εξακολουθήσετε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, επικοινωνήστε μαζί μας για να δημιουργήσουμε εμείς τον λογαριασμό σας.

Γιατί να εγγραφώ στο Newsletter του e-pharmacyshop.gr;

Με την εγγραφή σας στο newsletter του e-pharmacyhsop.gr, μπορείτε να ενημερώνεστε άμεσα για νέες προσφορές και καινούργιες παραλαβές προϊόντων, καθώς και για τις εκπτώσεις που γίνονται στο e-pharmacyshop.gr.

Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

Μέσω της ιστοσελίδας μας

Ή τηλεφωνικά στο 25410 25979

Πως μπορώ να κάνω την πληρωμή της παραγγελίας μου;

Η πληρωμή μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:

Με αντικαταβολή (ισχύει μόνο για Ελλάδα)

Με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

Με πιστωτική κάρτα

Πως θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Η παραγγελία σας παραδίδεται με την υπηρεσία ταχυμεταφορών ______ Συνήθως εντος 1-2 εργάσιμων ημέρών μετά την ολοκλήρωση της.

Επίσης, μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας και απο το κατάστημά μας, κατά τις ώρες λειτουργίας του φαρμακείου.

Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;

To e-pharmacyshop.gr καταβάλει κάθε προσπάθεια τα προϊόντα του να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγράμματα παρακολούθησης αποθεμάτων αποθήκης. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στο φαρμακείο, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 - 4 εργάσιμες μέρες.Σε περίπτωση εξαντλήσεως κάποιου κωδικού, το τμήμα παραγγελιών,θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και θα σας ενημερώσει για τον ακριβή χρόνο παραλαβής των προϊόντων σας.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον δεν έχει γίνει η αποστολή.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας με τους εξής τρόπους:

Τηλεφωνικά στο 2541025979.

Μέσω e-mail στο info@e-pharmacyshop.gr. Θα φροντίσουμε να σας εξυπηρετήσουμε το συντομότερο δυνατόν.

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Μπορείτε να επιστρέψετε ενα προϊον εντός 14 ημερών απο την ημέρα που το παραλάβατε, εφόσον η συσκευασία του έχει μείνει άθικτη και δεν έχει ανοιχτεί.